czwartek, 31 maja 2012

Witam i zapraszam do czytania

Dzień dobry wszystkim!

Na moim blogu będziecie mogli zobaczyć zdjęcia modnych ubrań i butów.
Jak wiadomo (jest bardziej niż oczywiste) nie wszystko musi się Wam podobać. Ja poradzę sobie ze słowami krytyki, ale to że coś nie będzie w Waszym guście nie jest powodem do dodawania niestosownych komentarzy. Wszyscy mają inne gusta i właśnie to nas od siebie różni.

Na dobry początek zaprezentuję Wam bluzkę, którą osobiście posiadam i jest ona jedną z moich ulubionych. Bluzki tego typu stały się ostatnio bardzo modne i ja się temu wcale nie dziwię. Są boskie.

Moja jest troszeczkę inna. Dół ma bardziej wykrojony i rękaw z jednego ramienia jest opuszczony. Ale jest to bardzo zbliżony wygląd do tej przedstawionej na zdjęciu powyżej. Takie bluzki zakłada się na długie koszulki na szerokich ramiączkach. Moja jest w kolorze seledynowym. Mniej więcej coś takiego jak ta na zdjęciu poniżej (oczywiście w innym kolorze).


Tylko moje bluzka ma całkiem inny tył. Bardziej odkryty. Przy pisaniu następnej notki zrobię zdjęcia i dodam.

Na dzisiaj to tyle zapraszam do odwiedzania mojego bloga i komentowania notek.

Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Fajny pomysł na bloga. Ona na prawdę jest boska! POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzka jest super. Muszę takiej poszukać w sklepach :). Świetny blog, chętnie zaobserwuję, ale to jutro, bo dzisiaj coś mi się nie daję. Pozdrawiam :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej fajny blog zastanowię się nad kupnem bluzek :) olcia

    OdpowiedzUsuń